Meer resultaten voor kunst en cultuur aalsmeer

kunst en cultuur aalsmeer
aalsmeer - Productenassortiment Glashandel Accuut.
Naast onze bekende glasschade spoedservice leveren wij als Glashandel Accuut niet alleen in Amsterdam, maar ook in Amstelveen, Zaandam, Diemen, Purmerend, Aalsmeer, Haarlem, Badhoevedorp, Hoofddorp, Purmerend, Aalsmeer en wijde omgeving. Ook onze glaszetters staan hier 24/7 voor u klaar! Productenassortiment Glashandel Accuut.
aalsmeer - Taxi Arnhem Schiphol.
Naast het brengen naar Schiphol, zijn wij ook het taxibedrijf dat u voordelig kan komen ophalen op Schiphol om u vervolgens weer op uw bestemming in Arnhem te brengen. Als u dus een betrouwbaar en betaalbaar adres zoekt voor de taxi Arnhem Schiphol, bent u bij ons het juiste adres.
aalsmeer - Taxi naar Schiphol.
Om een Schiphol taxi te bestellen, zonder dat dit veel hoeft te kosten. Een goedkope taxi naar het vliegveld, maar dan goedkoper dan bij Connexion en Travel Taxi. Voordelig naar Schiphol met de taxi, omdat we werken met zelfstandige chauffeurs.
Kunstroute 2018 Cultuurpunt Aalsmeer.
Kunstroute Aalsmeer is een uniek en inspirerend evenement met landelijke bekendheid dat jaarlijks plaatsvindt in het 3e weekeinde van september. Meer dan 100 binnen en soms buitenlandse kunstenaars, dichters en musici tonen in één weekend op 23 locaties hun kunsten aan meer dan 2000 bezoekers. Op veelal unieke locaties genieten bezoekers laagdrempelig van schilderijen, aquarellen, tekeningen, grafieken, beelden, fotografie, keramiek, sieraden, poëzie, jazz, klassieke, pop en wereldmuziek. Kortom: een bundeling van krachten die garant staat voor een enerverend en verrassend weekend vol kunst cultuur!
noppenfolie
Stichting Kunst en Cultuur Aalsmeer Stichting Kunst en Cultuur Aalsmeer.
Hommage aan Coq Scheltens. Coq: een begaafd kunstenares en veel meer. Van 21 juni t/m 29 juli 2018. Manifestatie op 25 locaties in Aalsmeer. 15 en 16 september 2018. De belastingdienst heeft Stichting Kunst en Cultuur een Culturele ANBI status toegekend.
adidas boksschoenen
Gemeentegids Aalsmeer Kunst en Cultuur Aalsmeer KCA.
Naar hoofdnavigatiemenu Naar hoofdinhoud. Kunst en Cultuur Aalsmeer KCA. Lokale informatie uit uw gemeente, altijd actueel! Dorpsstraat 9, 1431 CA Aalsmeer. Share op Facebook. Tweet deze vermelding. Voeg toe aan Google. Download als visitekaartje. Aalsmeer Organisaties en verenigingen C Culturele organisaties.
partytent
Stichting Kunst en Cultuur Aalsmeer Kudelstaart Oozo.nl.
De onderneming Stichting Kunst en Cultuur Aalsmeer is gevestigd op Geerland 14 te Kudelstaart en is actief in de branche Overige belangen en ideële organisaties; hobbyclubs. Het bedrijf is bij de kamer van koophandel geregistreerd onder kvk nummer 41226733 en is gelegen in Kudelstaart in de gemeente Aalsmeer.
Stichting Kunst en Cultuur Aalsmeer Cultuurpunt Aalsmeer.
Stichting Kunst en Cultuur Aalsmeer heeft als doel het culturele leven in Aalsmeer te stimuleren en in stand te houden. Onder meer door het houden van tentoonstellingen en het organiseren van voorstellingen, concerten en andere evenementen en manifestaties op cultureel gebied.
Veiligheidscontrole nodig.