Resultaten voor stichting kunst

stichting kunst
Stichting Kunst in Beweging.
Projecten en optredens geïnitieerd en ondersteund door Stichting Kunst in Beweging SKiB in samenwerking met Studio26 m.i.v. 1 januari 2015, voorheen AtelierVelp. Onderstaande projecten/optredens onder leiding van artistiek directeur Hanneke van der Weele. Datum: 2x per jaar, diversa data Locatie: Hommelseweg oude theaterschool, Arnhem Activiteit: Productiehuis SKiB experiment met Urban battles o.l.v.
Airbnb
Stichting Kunst en Cultuur Aalsmeer Stichting Kunst en Cultuur Aalsmeer.
Hommage aan Coq Scheltens. Coq: een begaafd kunstenares en veel meer. Van 21 juni t/m 29 juli 2018. Manifestatie op 25 locaties in Aalsmeer. 15 en 16 september 2018. De belastingdienst heeft Stichting Kunst en Cultuur een Culturele ANBI status toegekend.
Kartonnen dozen
Stichting KunstWerkt.
In Ruimte in Beweging organiseert de stichting per jaar een tiental tentoonstellingen en daaraan gerelateerde activiteiten. De exposities in Ruimte in Beweging zijn een ontmoetingsplaats om ideeën en inspiratie te delen, maar ook een brug van kunstenaar naar publiek. Stichting KunstWerkt wordt ondersteund door.:
buddha to buddha
Stichting Kunst.
Open Atelier schilderen. Schilderen met olieverf. Schilderen met olieverf. Open Atelier schilderen. Nieuwe cursussen en workshops starten. vanaf september 2017. Open atelier info. Schilderen met olieverf info. Ontdek de dichter in je info. Designed by Elegant Themes Powered by WordPress.
Kunstenaars die zijn aangesloten bij de Stichting Kunst in Laren.
Elles van de Berg. Gemma van der Zee. Hanny van der Zwaan. Hilde de Rooij. Ida van Mourik. Louise Van Gorkom. Marja van der Hest. Tiny Van Ling. Toinie van Schendel. 2014-2018 Stichting Kunst in Laren Sitemap Webdesign by Hippit.
kunstencultuurdenhoorn Stichting Kunst en Cultuur Den Hoorn.
Druk aan het klussen in ons pand, nog even en dan is de opening. De Stichting Kunst en Cultuur Den Hoorn staat garant voor een uitgebreid en aantrekkelijk aanbod van cursussen en workshops op het gebied van kunst en cultuur voor Den Hoorn en omstreken.
Stichting Kunst met Plezier.
Stichting Kunst met Plezier wil mensen met een verstandelijke beperking de kans geven om actief deel te nemen aan kunstzinnige activiteiten zoals beeldende kunst poëzie en muziek. De Stichting wil hoge kwaliteit in de kunst toegankelijk maken voor mensen met een verstandelijke beperking.
Stichting Kunst en Cultuur Leudal Kunst en Cultuur Leudal.
Kunst en Cultuurweekend Leudal. Stichting Kunst Cultuur Leudal. zo 15 apr 2018 zo 29 apr 2018. do 03 mei 2018. Infoavond kunstenaars Heythuysen Kunstfietsen 2018. za 12 mei 2018. Voorjaarsexcursie naar de Wintertuin in Lier België. Bekijk hier de complete agenda.