Zoeken naar werken in de kunst en cultuur

werken in de kunst en cultuur
Parttime Kunst Cultuur Entertainment vacatures NationaleVacaturebank.nl.
KerncompetentiesJe bent enthousiast en hebt een brede interesse in kunst, cultuur en lokale geschiedenis vindt Museum Jan Cunen zijn missie. een veelzijdige en dynamische programmering met de nadruk op beeldende kunst fusie van regionale, nationale en internationale verhalen van beeldende kunst.
Verpakkingsmateriaal
Alle vacatures in Kunst / Cultuur NRC Carrière.
Je bent niet ingelogd Inloggen. Alle vacatures in Kunst / Cultuur. Werken in de kunst cultuur-branche? Deze pagina geeft een overzicht van de vacatures in dit werkveld. Algemeen Directeur t.b.v. 3 dagen geleden. Maes Lunau Executive Search zoekt een Algemeen Directeur Informatie over deze functie vindt u op www.maeslunau.com/nl/toneelschuur. Managing Director Zakelijk Directeur. 6 dagen geleden. International Film Festival Rotterdam. IFFR zoekt een bevlogen, professionele, cinema-minnende Managing Director zakelijk directeur. De Managing Director verbindt de kernwaarden van IFFR vanuit. PublicSpirit zoekt voor De Goudse Schouwburg en Cinema Gouda een Directeur-Bestuurder.
adidas boksschoenen
Kunst Cultuur-vacatures in Gemeente Rotterdam mei 2018 Indeed.nl.
Lees meer over werken bij Gemeente Den Haag. Villa Zebra Rotterdam. Villa Zebra is een kindermuseum voor hedendaagse beeldende kunst. Ben je in de zomer beschikbaar, heb je belangstelling voor kunst en cultuur, ben je ervaren in. Culturele Vacatures 20 dagen geleden vacature opslaan meer.
Tuinhuis
Kunst Cultuur-vacatures in Amsterdam mei 2018 Indeed.nl.
Je hebt bij voorkeur ervaring in de culturele sector, en/of ervaring in de logistiek en aantoonbare affiniteit. Gesponsord vacature opslaan. Werken bij hét toonaangevende organisatiebureau op het gebied van kunst en cultuur? Cultureel Organisatiebureau Artifex is onderdeel van Partners in Cultuur.
bosch wasmachine
Culturele vacatures Vacatures in de kunst en cultuursector.
Stage-vacature Organisatie: Kunsteducatie Walcheren Functie: Stagiaire Marketing Communicatie Plaats: Middelburg Omvang: in overleg Sluitingsdatum: 11/06/2018. Stadsgehoorzaal Sales Manager Podia. Geplaatst op 04/05/2018 Tijdelijk. Vacature Organisatie: Stadsgehoorzaal Functie: Sales Manager Podia Plaats: Vlaardingen Omvang: 38 uur Sluitingsdatum: 28/05/2018. 1 2 15 Next. Vacatures plaatsen informatie. orkest de ereprijs Medewerkerster Communicatie en Contentbeheerder/-maker. Bibliotheek De tweede verdieping Teamcoördinator Klantenservice Retail. Gemeente Haarlemmermeer Beleidsadviseur Cultuur. Stichting Ricciotti Ensemble Artistiek Leidster / Dirigente. Bibliotheek Westland Medewerker Taalhuis. Podium Bloos Allround Theatertechnicus. Fonds Bijzondere Journalistieke Projecten Projectleider Onderzoeksjournalistiek. CultuurOndernemen Medewerker Leenfaciliteiten. Scapino Ballet Rotterdam Stagiaire Donateurswerving. Stichting Haags Historisch Museum Projectmedewerker Financiën. Mondriaan Fonds Projectmedewerker Beeldende Kunst en Cultureel Erfgoed.
Vacatures Kunst Cultuur Entertainment Intermediair.nl.
De Lindenberg, huis voor de kunsten via Diemen Van Gestel Select. directiefunctie met brede verantwoordelijkheidervaring in het werkveld van kunst en cultuur of aanverwante sectorsuccesvolle ervaring in organisatie staat en bereid om zich adequaat en snel in te leven in de stad en haar cultuur De Lindenberg is het Huis voor de Kunsten in Nijmegen: een cultureel jongeren en volwassenen organiseert de Lindenberg in Nijmegen en omgeving kunst De stichting participeert met andere culturele organisaties in het Cultuur.
Kunst Cultuur Vacatures in Amsterdam Vacatures.nl.
De Oscar Carré is Kunst en Cultuur. Een maatje in je eerste jaar op school. We werken met een managementteam van bouwcoördinatoren, intern begeleider en. Blijf op de hoogte van de nieuwste Kunst Cultuur vacatures in Amsterdam! Blijf op de hoogte.
Kunst Cultuur-vacatures mei 2018 Indeed.nl.
Toon alle vacatures voor Gemeente Den Haag Vacatures in Den Haag. Lees meer over werken bij Gemeente Den Haag. Ripley's' Museum Amsterdam Amsterdam. Ben jij een energiek, behendig, jong persoon en ben je geinteresseerd in cultuur en kunst? Kom en sluit je aan bij de gekke wereld van Ripley's' Amsterdam en.
Kunst Cultuur Entertainment vacatures NationaleVacaturebank.nl.
Wij zoekenIemand: met passie voor kunst en cultuur Met; een goede beheersing van de Nederlandse taal; revolutie te ontketenen in de manier waarop mensen zich verhouden tot cultuur We zoeken een liefhebber van kunst cultuur die het team bij INTK komt.