Resultaten voor vrijwilligerswerk kunst en cultuur

vrijwilligerswerk kunst en cultuur
Culturele vacatures Categorie overzicht Vrijwillig / Onbetaald / Onbezoldigd.
Rotterdamse Raad voor Kunst en Cultuur Raadsleden. Geplaatst op 05/04/2018 Vrijwillig / Onbetaald / Onbezoldigd. Onbezoldigde vacature Organisatie: Rotterdamse Raad voor Kunst en Cultuur Functie: Raadsleden Plaats: Rotterdam Omvang: 4 vergaderingen per jaar Sluitingsdatum: 15/05/2018. 1 2 Next. ProBiblio Allround Beleidsonderzoeker.
Verpakkingsmateriaal
Vrijwilligerscentrale Amsterdam Kunst en cultuur.
20-24 uur per week. Ervaringen van vrijwilligers. VCA op Twitter Tweets van @VCA_Amsterdam. U bent hier: Voor vrijwilligers Eerst oriƫnteren Kunst en cultuur. Wat is vrijwilligerswerk? Natuur en milieu. Kunst en cultuur. Sport en recreatie. Zorg en Welzijn. Ervaringen van vrijwilligers.
dimbare spotjes
Vrijwilligers Kunst Cultuur Entertainment vacatures NationaleVacaturebank.nl.
Wij zoekenIemand: met passie voor kunst en cultuur Met; een goede beheersing van de Nederlandse taal; revolutie te ontketenen in de manier waarop mensen zich verhouden tot cultuur We zoeken een liefhebber van kunst cultuur die het team bij INTK komt.
taxi arnhem
creatief vrijwilligerswerk, vacatures die helpen!
muziek vrijwilligerswerk in Utrecht. Plaats uw CV in enkele seconden. Vacatures 1 10 van 1864. Amstelring, Vreugdehof Zuid. 30 dagen geleden. 30 dagen geleden. 30 dagen geleden. 30 dagen geleden. Secretaris met gevoel voor kunst en cultuur. Creatief Collectief Elst.
bosch wasmachine
ZID Theater verbindt kunst, cultuur en samenleving VrijwilligersVrijwilligers ZID Theater verbindt kunst, cultuur en samenleving.
Heb je affiniteit met kunst en cultuur en altijd iets met je creativiteit en organisatieskills willen doen? Lees dan verder. Heb jij altijd al iets willen doen met je creatieve organisatietalent? Meld je dan aan bij ZID Theater voor de training CultuurGidsen.
Kunst vrijwilliger vacatures NationaleVacaturebank.nl.
In de rol van Je hebt interesse in kunst en cultuur en een flexibele instelling; tegelijkertijd Stichting Kunst Cultuur in Assen werkt vanuit en met de kunsten aan. 22 dagen geleden geplaatst 24 32 uur HBO Project Manager Online Marketing.
Culturele vacatures Vacatures in de kunst en cultuursector.
Gemeente Haarlemmermeer Beleidsadviseur Cultuur. Stichting Ricciotti Ensemble Artistiek Leidster / Dirigente. Bibliotheek Westland Medewerker Taalhuis. Podium Bloos Allround Theatertechnicus. Fonds Bijzondere Journalistieke Projecten Projectleider Onderzoeksjournalistiek. CultuurOndernemen Medewerker Leenfaciliteiten. Scapino Ballet Rotterdam Stagiaire Donateurswerving. Stichting Haags Historisch Museum Projectmedewerker Financiƫn. Mondriaan Fonds Projectmedewerker Beeldende Kunst en Cultureel Erfgoed.