Op zoek naar uitzendbureau kunst en cultuur?

uitzendbureau kunst en cultuur
DE VACATUREBANK KUNST CULTUUR.
Vught, Noord-Brabant Docent Kunst en Cultuur 2e graad Stedelijk College Taalstraat 41 5261BA VUGHT Docent Kunst en Cultuur Het Stedelijk College zoekt. voor haar 1.000 leerlingen met ingang van 1 augustus 2017 een topdocent voor het vak Kunst en Cultuur.
Verpakkingsmateriaal
Medewerker Realisatie Kunst en Cultuur Talentee.
Medewerker Realisatie Kunst en Cultuur. Deze vacature is helaas niet meer beschikbaar. Klik hier om alle vactures van LM Uitzendbureau te zien. Medewerker Realisatie Kunst en Cultuur. Inmiddels is de reactietermijn verstreken en is solliciteren niet meer mogelijk. Functie: Medewerker Realisatie Kunst en Cultuur.
goedkope vouwgordijnen op maat
Vacatures Kunst Cultuur Entertainment Intermediair.nl.
en denkniveau, bestuurlijke ervaring en aantoonbare affiniteit met de cultuur geeft vorm aan inspiratie, ontmoeting en ontwikkeling op het gebied van kunst, cultuur, welzijn en evenementen. biedt een breed scala aan activiteiten voor jong en oud op het gebied van cultuur.
partytent
Kunst Cultuur-vacatures in Amsterdam mei 2018 Indeed.nl.
Iemand die een hart voor kunst en cultuur heeft. Als assistent van Rob Malasch ben je een multitasker met een hart voor kunst en cultuur. Culturele Vacatures 11 dagen geleden vacature opslaan meer. Toon alle vacatures voor Rob Malasch Vacatures in Amsterdam.
xl studenten uitzendbureau
Culturele vacatures Vacatures in de kunst en cultuursector.
Gemeente Haarlemmermeer Beleidsadviseur Cultuur. Stichting Ricciotti Ensemble Artistiek Leidster / Dirigente. Bibliotheek Westland Medewerker Taalhuis. Podium Bloos Allround Theatertechnicus. Fonds Bijzondere Journalistieke Projecten Projectleider Onderzoeksjournalistiek. CultuurOndernemen Medewerker Leenfaciliteiten. Scapino Ballet Rotterdam Stagiaire Donateurswerving. Stichting Haags Historisch Museum Projectmedewerker Financiƫn. Mondriaan Fonds Projectmedewerker Beeldende Kunst en Cultureel Erfgoed.
Sector Kunst en Cultuur CNV Vakmensen.
Sector Kunst en Cultuur. De sector Kunst en cultuur is er voor creatieven welke werkzaam zijn in de kunstenaarsbeweging. Of je nu muzikant, beeldend kunstenaar, danser, fotograaf of bijvoorbeeld licht/geluid technicus bent, er is altijd een branche waar jij bij hoort.
DeBesteVacatureSites.nl in Nederland.
En natuurlijk zijn er heel veel muziekgroepen en orkesten die talentvolle musici kunnen gebruiken. Mogelijkheden te over voor wie geen beroemdheid is maar toch grote interesse heeft in kunst en cultuur. In de kunst en cultuur branche is voor ieder opleidingsniveau laag, hoog en daartussenin wel een baan.
Kunst Cultuur-vacatures mei 2018 Indeed.nl.
Uitzendbureau 65plus Alkmaar. Business Intelligence Consultant Rotterdam. Filter results by.: Sorteer op: relevantie datum. Onbepaalde Tijd 23. Bepaalde Tijd 3. Freelance / ZZP 1. Kinderopvang Haarlem 13. Tip: Voer een plaatsnaam in het vak waar' in om de resultaten in die regio te zien. Vacatures 1 tot 10 van 313. Plaats je cv In enkele seconden. Toon: alle vacatures 1 nieuwe vacature. Kunstzinnige pedagogisch medewerker parttime 12 uur. De Drie Ballonnen 4 reviews Zoetermeer. 1.942 2.652 per maand. Iemand met liefde voor kunst, cultuur, theater, muziek en/of dans die kinderen enthousiasmeert, motiveert en stimuleert.
Kunst en Cultuur vacatures in Amsterdam Careerjet.nl.
Vlaams Cultuurhuis de Brakke Grond Amsterdam, Noord-Holland Vlaanderen. is verantwoordelijk voor het zoeken en binden van nieuw publiek voor alle programma's' van de Brakke Grond, voor het promoten van de Vlaamse kunst en cultuur Organisatie Vlaams Cultuurhuis de Brakke Grond Vlaams Cultuurhuis de Brakke Grond brengt actuele, markante kunst uit Vlaanderen.