Resultaten voor stage kunst en cultuur

stage kunst en cultuur
Culturele vacatures Categorie overzicht Stage.
Culturele vacatures Vacatures in de kunst en cultuursector. Vacatures per dienstverband. Vacatures per locatie. Overzicht Stage RSS feed voor dit onderdeel. Stichting Holland Dance Festival Stagiairs Communicatie en Educatie / Productie. Geplaatst op 15/05/2018 Stage. Stage-vacature Organisatie: Stichting Holland Dance Festival Functie: Stagiairs Communicatie en Educatie / Productie Plaats: Den Haag Omvang: minimaal 32 uur Sluitingsdatum: 12/07/2018.
wifi
Stage kunst beschilderen? Stagemotor.nl.
Om snel aan de slag te kunnen gaan met een stage taalcultuur, en kunst, schrijf je je in op Stagemotor. Je krijgt dan direct van ons het meest recente aanbod stageplaatsen op het gebied van taal, cultuur en kunst in je mailbox.
Verpakkingsmateriaal
Stage productie programma Visuele Kunst Cultuur Brakke Grond.
Kennismaking met een groot internationaal netwerk rondom beeldende kunst en digitale cultuur. Stuur dan uiterlijk 21 juni je cv een beknopte motivatie met daarin wat je verwacht/hoopt tijdens deze stage te kunnen ontwikkelen naar projectcoördinator visuele kunst cultuur Lara Coomans: lara.coomans@brakkegrond.nl.
kunstenaar
Kunst / Cultuur Stagehuis Buitenlandse stages.
Kunst / Cultuur. Ben jij geïnteresseerd in kunst/cultuur en volg jij een opleiding in deze richting? Dan is het interessant om een kijkje te nemen bij onze kunst/cultuur stages. Je kunt dan bijvoorbeeld aan de slag bij een kunstgalerij, helpen bij een theaterproductie, of bij andere organisaties binnen de kunst en cultuursector. Bij een museum zou je je kunnen bezighouden met tentoonstellingen en alles wat daaraan vooraf gaat. Een hele educatieve stagerichting dus, met erg veel verschillende mogelijkheden! Mogelijke taken tijdens een kunst/cultuur stage.
kussens
Stage Kunst-vacatures mei 2018 Indeed.nl.
Lees meer over werken bij Van Gogh Museum. Stage bij de Eenheid Internationaal Cultuurbeleid. Ministerie van Buitenlandse Zaken 18 reviews Den Haag. Affiniteit te hebben met kunst en cultuur; Om in aanmerking te komen voor deze stage bij ICE dient de kandidaat.
Kunst Stage vacatures NationaleVacaturebank.nl.
KC werkt aan de kennisontwikkeling van medewerkers. In de rol van Je hebt interesse in kunst en cultuur en een flexibele instelling; tegelijkertijd Stichting Kunst Cultuur in Assen werkt vanuit en met de kunsten aan. 11 dagen geleden geplaatst 24 32 uur HBO Stage Curacao: grafisch talent gezocht voor veelzijdige stage.
Vacatures stage kunst cultuur Trovit.
XL Studenten Uitzendbureau Groningen Amsterdam, Noord-Holland. stage van ongeveer 5 maanden, met ingang van augustus/september; Een gemotiveerd en enthousiast team van collegas; Ruimte voor eigen ideeën en initiatieven. 30 dagen geleden op StudentenVacature.nl. Graag een nieuwe email ontvangen voor nieuwe advertenties van stage kunst cultuur.
Vacature: Stage redactie Kunst Cultuur @ RTV Werken bij Redactie D Centraal.
09-05-2018 Amsterdam Fulltime HBO. Stage redactie Kunst Cultuur @ RTV. Momenteel zijn wij op zoek naar.: Stage redactie Kunst Cultuur @ RTV. Van 06-03-2018 Locatie Amsterdam Uren Stage Opleiding HBO/WO. Doe jij niets liever dan schrijven en heb je grote passie voor Kunst Cultuur?
Stage Kunst Cultuur Entertainment vacatures NationaleVacaturebank.nl.
Online zoeken naar stage vacatures, banen en werk in de branche Kunst Cultuur Entertainment. Personeel gezocht: Nationalevacaturebank.nl is de vacaturebank met het meest complete aanbod van LBO, MBO, HBO en universitaire vacatures en jobs met een vast of deeltijd dienstverband.
Culturele stage Stageplaza.nl.
Kunst en Techniek. Leisure Hospitality Executive. Leisure Hospitality Executive. Liberal Arts and Sciences. Logistiek en Economie. Logistiek en Technische Vervoerskunde. Maatschappelijk Werk en Dienstverlening. Management, Economie en Recht. Management in de Zorg. Manager Transport en Logistiek. Marketing, Communicatie en evenementen. Marketing en Communicatie. Medewerker Beheer ICT. Medewerker Beheer Informatiesystemen. Medewerker Human Resource Management. Medewerker Maatschappelijke Zorg. Medewerker Marketing en Communicatie. Medewerker Personeel en Arbeid. Medewerker Secretariaat en Receptie. Media en Communicatie. Media en Cultuur. Media en Entertainment Management. Media en Entertainment Management. Media, Informatie en Communicatie. Middenkaderfunctionaris Bouw en Infra. Middenkaderfunctionaris Bouw en Infra. Nederlandse Taal en Cultuur. Oriëntaalse Talen en Communicatie. People and Business Management. People and Business Management. Persoonlijke Begeleiding Specifieke Doelgroepen. Ruimtelijke Ordening en Planologie. Small Business en Retail Management. Sociaal Cultureel Werker. Sociaal Cultureel Werker. Sociaal Juridische Dienstverlening. Sociaal Pedagogische Hulpverlening. Sociaal Pedagogisch Werker. Sport en Bewegen. Sport en Bewegingseducatie. Sport, Gezondheid en Management. Sport, Management en Ondernemen. Styling, Interieur en Vormgeving. Supply Chain Management. System and Network Engineering. Taal en Cultuurstudies. Taal en Cultuurstudies. Technische Commerciële Textielkunde. Toerisme en Recreatie. Trade Management Asia. Vastgoed en Makelaardij. Vitaliteitsmanagement en Toerisme. Voeding en Diëtetiek. Vormgeving Ruimtelijke Presentatie en Communicatie. Zorg en Welzijn. stage in de buurt van.