Resultaten voor werken in kunst en cultuur

werken in kunst en cultuur
Parttime Kunst Cultuur Entertainment vacatures NationaleVacaturebank.nl.
KerncompetentiesJe bent enthousiast en hebt een brede interesse in kunst, cultuur en lokale geschiedenis vindt Museum Jan Cunen zijn missie. een veelzijdige en dynamische programmering met de nadruk op beeldende kunst fusie van regionale, nationale en internationale verhalen van beeldende kunst.
Verpakkingsmateriaal
Alle vacatures in Kunst / Cultuur NRC Carrière.
Je bent niet ingelogd Inloggen. Alle vacatures in Kunst / Cultuur. Werken in de kunst cultuur-branche? Deze pagina geeft een overzicht van de vacatures in dit werkveld. Algemeen Directeur t.b.v. 3 dagen geleden. Maes Lunau Executive Search zoekt een Algemeen Directeur Informatie over deze functie vindt u op www.maeslunau.com/nl/toneelschuur. Managing Director Zakelijk Directeur. 6 dagen geleden. International Film Festival Rotterdam. IFFR zoekt een bevlogen, professionele, cinema-minnende Managing Director zakelijk directeur. De Managing Director verbindt de kernwaarden van IFFR vanuit. PublicSpirit zoekt voor De Goudse Schouwburg en Cinema Gouda een Directeur-Bestuurder.
iPower
Kunst Cultuur-vacatures in Gemeente Rotterdam mei 2018 Indeed.nl.
Dit bedrijf heeft vacatures voor Kunst Cultuur. Antea Group is een onafhankelijk advies en ingenieursbureau op het gebied van Milieu, Infra, Veiligheid, Ruimte en Realisatie. Voor vacatures in België ga je naar Indeed België. Vacatures Blader door bedrijven Bladeren door vacatures Werken bij Indeed Blog Over Indeed Helpcenter.
preventieassistente
Kunst Cultuur-vacatures in Rotterdam mei 2018 Indeed.nl.
Toon alle vacatures voor Antea Group Vacatures in Capelle aan den IJssel. Lees meer over werken bij Antea Group. Hebt interesse voor kunst en cultuur; Een open cultuur; Voor ons kantoor in Rotterdam zoeken we een ambitieuze Visual Designer die abstracte woorden en.
bitcoin kopen
Culturele vacatures Vacatures in de kunst en cultuursector.
Stage-vacature Organisatie: Kunsteducatie Walcheren Functie: Stagiaire Marketing Communicatie Plaats: Middelburg Omvang: in overleg Sluitingsdatum: 11/06/2018. Stadsgehoorzaal Sales Manager Podia. Geplaatst op 04/05/2018 Tijdelijk. Vacature Organisatie: Stadsgehoorzaal Functie: Sales Manager Podia Plaats: Vlaardingen Omvang: 38 uur Sluitingsdatum: 28/05/2018. 1 2 15 Next. Vacatures plaatsen informatie. orkest de ereprijs Medewerkerster Communicatie en Contentbeheerder/-maker. Bibliotheek De tweede verdieping Teamcoördinator Klantenservice Retail. Gemeente Haarlemmermeer Beleidsadviseur Cultuur. Stichting Ricciotti Ensemble Artistiek Leidster / Dirigente. Bibliotheek Westland Medewerker Taalhuis. Podium Bloos Allround Theatertechnicus. Fonds Bijzondere Journalistieke Projecten Projectleider Onderzoeksjournalistiek. CultuurOndernemen Medewerker Leenfaciliteiten. Scapino Ballet Rotterdam Stagiaire Donateurswerving. Stichting Haags Historisch Museum Projectmedewerker Financiën. Mondriaan Fonds Projectmedewerker Beeldende Kunst en Cultureel Erfgoed.
Vacatures Kunst Cultuur Entertainment Intermediair.nl.
De Lindenberg, huis voor de kunsten via Diemen Van Gestel Select. directiefunctie met brede verantwoordelijkheidervaring in het werkveld van kunst en cultuur of aanverwante sectorsuccesvolle ervaring in organisatie staat en bereid om zich adequaat en snel in te leven in de stad en haar cultuur De Lindenberg is het Huis voor de Kunsten in Nijmegen: een cultureel jongeren en volwassenen organiseert de Lindenberg in Nijmegen en omgeving kunst De stichting participeert met andere culturele organisaties in het Cultuur.
Kunst Cultuur Vacatures in Amsterdam Vacatures.nl.
Basisschool Oscar Carré Amsterdam. De Oscar Carré is Kunst en Cultuur. Een maatje in je eerste jaar op school. We werken met een managementteam van bouwcoördinatoren, intern begeleider en. Blijf op de hoogte van de nieuwste Kunst Cultuur vacatures in Amsterdam!
Kunst Cultuur-vacatures mei 2018 Indeed.nl.
Werken bij hét toonaangevende organisatiebureau op het gebied van kunst en cultuur? Cultureel Organisatiebureau Artifex is onderdeel van Partners in Cultuur. 13 dagen geleden vacature opslaan meer. Toon alle vacatures voor Artifex Vacatures in Amsterdam. Gemeente Den Haag 49 reviews Den Haag.
Kunst Cultuur Entertainment vacatures NationaleVacaturebank.nl.
Wij zoekenIemand: met passie voor kunst en cultuur Met; een goede beheersing van de Nederlandse taal; revolutie te ontketenen in de manier waarop mensen zich verhouden tot cultuur We zoeken een liefhebber van kunst cultuur die het team bij INTK komt.