Resultaten voor brabants kenniscentrum kunst en cultuur

brabants kenniscentrum kunst en cultuur
bkkc brabants kenniscentrum kunst en cultuur.
we delen kennis, stimuleren vraag en aanbod, leggen contacten en helpen bij het vinden van financiering. Wij maken de waarde van kunst en cultuur zichtbaar. wat doet bkkc? bekijk alle projecten advies of financiering voor jouw project? bkkc brabants kenniscentrum kunst en cultuur.
sierbestrating
Zoeken brabants kenniscentrum kunst en cultuur Omroep Brabant.
Filter op datum. Filter op nieuwsrubriek. Er is 1 zoekresultaat voor de zoekterm brabants kenniscentrum kunst en cultuur. Discussie over maandblad Brabant Cultureel laait weer op Er is weer ophef over het voortbestaan van het zestig jaar oude maandblad Brabant Cultureel.
EUR
bkkc brabants kenniscentrum kunst en cultuur Museumtijdschrift.
bkkc brabants kenniscentrum kunst en cultuur. bkkc maakt de waarde van kunst en cultuur zichtbaar. Onze expositieruimte is onze showcase. We tonen er kunst en projecten die makers ondersteunen, die verbindingen leggen binnen en buiten het culturele veld, het liefst met een innovatieve invalshoek.
lijstenmakerij
Veiligheidscontrole nodig.
schilderwerken
Winterpicknick bij Brabants kenniscentrum voor kunst en cultuur Bkkc Tilburgers.nl Nieuws uit Tilburg.
Met de Midwinter Picknick Weken opent het Brabants kenniscentrum voor kunst en cultuur Bkkc in Tilburg haar deuren voor iedereen die wat lentegevoel kan gebruiken. Van 20 januari tot en met 17 april is de expositieruimte is getransformeerd tot park, compleet met gras, culturele bomen, vijver met fontein en echte boomhut.