Zoeken naar kunst en cultuur moerdijk

kunst en cultuur moerdijk
Kunst en Cultuur Route Cultuur Moerdijk.
DE KUNST CULTUUR ROUTE. 89 en 1516 september 2018.: HET GROOTSTE CULTURELE EVENEMENT IN DE GEMEENTE MOERDIJK! In het tweede en derde weekend van september bruist het ook dit jaar weer van KUNST CULTUUR in alle kernen van de gemeente Moerdijk!
wifi
Stichting Cultuur Moerdijk Cultuur Moerdijk.
Stichting Cultuur Moerdijk. Kunst en Cultuur Route. Kunst op school. Canon van Moerdijk. Moerdijkse Canon Levensecht! Stichting Cultuur Moerdijk. De Stichting Cultuur Moerdijk is de juridische opvolger van de in 1996 opgerichte Stichting Cultuur Zevenbergen. De Stichting heeft als doel het bevorderen van het culturele leven in de gemeente Moerdijk in de breedste zin van het woord.
lijstenmakerij
Lezingen Cultuur Moerdijk.
Kunst op school. Canon van Moerdijk. Moerdijkse Canon Levensecht! De werkgroep Lezingen van de Stichting Cultuur Moerdijk organiseert met enige regelmaat een lezing door een bekende schrijver of presentator. In het verleden was er een optreden van Wim Daniƫls en een lezing over Marten Toonder en Olie B.
invoerkosten
Exposities Cultuur Moerdijk.
Spring naar de primaire inhoud. Spring naar de secundaire inhoud. Stichting Cultuur Moerdijk. Kunst en Cultuur Route. Kunst op school. Canon van Moerdijk. Moerdijkse Canon Levensecht! Het streven van de werkgroep Exposities is om een 4-tal gevarieerde exposities per jaar te organiseren.
schilderwerken
Kunst Cultuur Route 2017-2 Cultuur Moerdijk.
Locatie: De gemeente Moerdijk. KUNST CULTUURROUTE 2017-2. In 2017 gaan we voor de 12e maal de KUNST CULTUURROUTE organiseren. Tijdens het tweede en derde weekend van september. In principe zijn, tijdens de Kunst Cultuur Route de locaties geopend van 11.00 uur 17.00 u.
Kunst Cultuur Route 2017-1 Cultuur Moerdijk.
Locatie: Hele gemeente Moerdijk. KUNST CULTUURROUTE 2017-1. In 2016 gaan we voor de 12e maal de KUNST CULTUURROUTE organiseren. Tijdens het tweede en derde weekend van september. In principe zijn, tijdens de Kunst Cultuur Route de locaties geopend van 11.00 uur 17.00 u.
Kunst op school Cultuur Moerdijk.
Kunst op School KoS. Kunst op School is een initiatief van enkele deelnemers aan de KUNST CULTUUR ROUTE in de gemeente Moerdijk. Een groep kunstenaars met de verschillende disciplines waaronder beeldhouwen, fotografie, schilderen en textiel, vormen samen de enthousiaste werkgroep Kunst op School.
Veiligheidscontrole nodig.
Cultuur Moerdijk Cultuurinformatie en agenda.
Stichting Cultuur Moerdijk. Kunst en Cultuur Route. Kunst op school. Canon van Moerdijk. Moerdijkse Canon Levensecht! zaterdag 26 mei 2018 Doctor Bernard Swing Cats. zondag 27 mei 2018 Battle of the Sexes. vrijdag 01 juni 2018 Zwart-Wit in alle kleuren.
Kunst met een jonge K Cultuur Moerdijk.
Spring naar de primaire inhoud. Spring naar de secundaire inhoud. Stichting Cultuur Moerdijk. Kunst en Cultuur Route. Kunst op school. Canon van Moerdijk. Moerdijkse Canon Levensecht! Terug ARCHIEF: Kunst met een jonge K. Datum: 18 maart 2017 19 maart 2017.