Op zoek naar job cultuur en kunst?

job cultuur en kunst
Kunst-vacatures mei 2018 Indeed.com.
CultuurNet 19 dagen geleden vacature opslaan meer. Toon alle Vacatures in Oost-Vlaanderen. Amarant vzw Gent. Liggen kunst, cultuur én educatie je nauw aan het hart? Niet alleen woorden, feiten en cijfers, maar ook daden die ervoor zorgen dat kunst meer vanzelfsprekend.
unibet
Cultuurjobs.
Vlaamse overheid Departement Cultuur, Jeugd en Media Nieuw Beleidsmedewerker gegevensverwerking en rapportering Brussel Voltijds Deadline: 25/5/2018. Vlaamse overheid Departement Cultuur, Jeugd en Media Nieuw Stafmedewerker organisatie en beheer Brussel Voltijds Deadline: 30/5/2018. Les Muffatti Brussels Baroque Orchestra Nieuw Zakelijk leider Brussel Deeltijds Deadline: 24/5/2018.
lijstenmakerij
Kunst Cultuur-vacatures mei 2018 Indeed.nl.
In de fusie van regionale, nationale en internationale verhalen van beeldende kunst, cultuur en lokale geschiedenis vindt Museum Jan Cunen zijn missie. Culturele Vacatures 5 dagen geleden vacature opslaan meer. Toon alle vacatures voor Museum Jan Cunen Vacatures in Oss.
partytent
Parttime Kunst Cultuur Entertainment vacatures NationaleVacaturebank.nl.
KerncompetentiesJe bent enthousiast en hebt een brede interesse in kunst, cultuur en lokale geschiedenis vindt Museum Jan Cunen zijn missie. een veelzijdige en dynamische programmering met de nadruk op beeldende kunst fusie van regionale, nationale en internationale verhalen van beeldende kunst.
schilderwerken
Culturele vacatures Vacatures in de kunst en cultuursector.
Gemeente Haarlemmermeer Beleidsadviseur Cultuur. Stichting Ricciotti Ensemble Artistiek Leidster / Dirigente. Bibliotheek Westland Medewerker Taalhuis. Podium Bloos Allround Theatertechnicus. Fonds Bijzondere Journalistieke Projecten Projectleider Onderzoeksjournalistiek. CultuurOndernemen Medewerker Leenfaciliteiten. Scapino Ballet Rotterdam Stagiaire Donateurswerving. Stichting Haags Historisch Museum Projectmedewerker Financiën. Mondriaan Fonds Projectmedewerker Beeldende Kunst en Cultureel Erfgoed.
Kunst Cultuur-vacatures mei 2018 Indeed.com.
Je geniet van kunst, cultuur en literatuur. Verkoopster Fred Ginger Labo. Gesponsord door FashionUnited vacature opslaan. Amarant 29 reviews Oost-Vlaanderen 1 plaats. LIGGEN KUNST, CULTUUR ÉN EDUCATIE JE NAUW AAN HET HART? Niet alleen woorden, feiten en cijfers, maar ook daden die ervoor zorgen dat kunst meer vanzelfsprekend.
Vacaturebank publiq.
In onze vacaturebank vind je een uitgebreid overzicht van jobs, stages en andere professionele uitdagingen in de cultuur en vrijetijdssector. Meld je aan met je UiTiD en bereik gratis een gericht publiek. Theatertechnisch assistent bij Meg Stuart/Damaged Goods. Meg Stuart/Damaged Goods Reageren vóór.:
Kunst Cultuur Entertainment vacatures NationaleVacaturebank.nl.
Wij zoekenIemand: met passie voor kunst en cultuur Met; een goede beheersing van de Nederlandse taal; revolutie te ontketenen in de manier waarop mensen zich verhouden tot cultuur We zoeken een liefhebber van kunst cultuur die het team bij INTK komt.
Jobs Cultuurloket.
Vlaamse Gemeenschap: Instituut voor Beeldende, Audiovisuele en Mediakunst BAM, zoek op jobs. Sociaal Fonds voor de Audiovisuele Sector Mediarte, klik op job. Keynet, klik op krant. Jobs in de beeldende kunsten. Instituut voor Beeldende, Audiovisuele en Mediakunst BAM, zoek op jobs.